فرمانده انتظامی استان خوزستان با صدور پیامی هفته ناجا را به همه همکاران و خانواده‌های آن‌ها تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان با صدور پیامی هفته ناجا را به همه همکاران و خانواده‌های آن‌ها تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

نیروی انتظامی سازمانی است که به فرمایش فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) "هیچ سازمان و نیرویی به اندازه نیروی انتظامی در مقابل چشم مردم قرار ندارد" از اهمیت ویژه و حساسیت‌های زیادی برخوردار است و ملاک ماموریت‌های ما در نیروی انتظامی رضایتمندی مردم است و رضایت مردم به عنوان صاحبان نظم و امنیت می‌تواند نقش مهمی در افزایش منزلت و مقبولیت این نیروی خدمتگزار در جامعه باشد.

هفته نیروی انتظامی فرصت دوباره‌ای است برای شکرگذاری به درگاه خداوندی که توفیق حضور و نقش آفرینی در بخش تامین امنیت و ارائه خدمات انتظامی به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی را به ما عنایت فرموده است و هفته ناجا فرصتی برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم عزیزمان برای ما در مجموعه نیروی انتظامی فراهم می‌گردد، امیدوارم بتوانیم از این فرصت مناسب به بهترین وجه ممکن استفاده کنیم و خداوند بزرگ را به خاطر توفیق خدمت رسانی در هفته ناجا سپاس می‌گوییم.

هفته نیروی انتظامی با شعار "با هم برای امنیت و سلامت" نشان از موقعیت شناسی مسئولان ناجا دارد و گویــای دغــدغه مندی خادمان مــردم در ناجا در حوزه سلامت علاوه بــر حوزه امنیت است. ســربازان مــردم و ولایت بــا ایثـــار و از خودگذشتگی خط مقدم را خالی نکرده و جهادگونه به مردم خدمت ارائه می‌کنند، از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور خدمت رسانی صادقانه کارکنان بیش از گذشته نمایان‌تر است؛ مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در راستای ارتقای شاخصه‌های امنیت و سلامت کشور در حال خدمت رسانی مجاهدانه هستند.

بر خود لازم می‌دانم از زحمات صادقانه، تلاش بی وفقه و خالصانه شما همکاران عزیز وهمراهی خانواد‌های گرامیتان نهایت تشکر و قدردانی را داشته و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در سایه‌ی توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.