رئیس بیمارستان گلستان گفت : بیماری کووید ۱۹ هرکسی را در هر سنی تهدید می‌کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وزیری رئیس بیمارستان گلستان گفت : بیماری کووید ۱۹ هرکسی را در هر سنی تهدید می‌کند، از زمان تولد تا زمان مرگ. این ویروس به هیچ کس رحم نمی‌کند.

او گفت : اطلاعات ما در این مدت نسبت به ویروس افزایش پیدا کرده و علم نشان داده است که مهم‌ترین راه پیشگیری، استفاده از ماسک بوده و تاکید بر آن به عنوان اولین اقدام موثر همواره مورد تاکید است و شستشوی دست و فاصله گذاری را هیچ وقت نباید از یاد ببریم.

وزیری افزود : متاسفانه غیر از دارو‌های ضد انعقاد و کورتیکو استروئید‌ها هیچ داروی دیگری سودش بیشتر از دارونما نیست و تدریجا این درمان‌ها جایگزین می‌شود.

او افزود : ما در حال حاضر در صحنه مبارزه نگران کننده که شبیه جنگ است قرار داریم با این تفاوت که فقط مرز نا امن نیست، بلکه تمام استان‌ها مکان‌ها حتی منزل فرد ناامن است.

وزیری ادامه داد : الگوی ابتلا وارد منازل شده است و این بسیار خطرناک و غیر قابل کنترل است.

او افزود : هرکسی با زدن ماسک می‌تواند به نحوی ایثارگری کند و دیگران را با این کار در امان نگاه دارد.

وزیری گفت : الان زمان چرخش فعال ویروس آنفلوآنزا و سرماخوردگی نیست هر فردی علایم مشابه سرماخوردگی یا آنفلوآنزا دارد باید تکلیف خود را در زمینه کرونا مشخص کند. علایم حال حاضر در بیماران، بیشتر به نفع کرونا است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
باسلام واحترام
در این فصلی که کرونا بیداد می کند عده ای سودجو به فکر ساخت و ساز افتاده و کوچه ها ومعابر از تردد ماشین و افراد پر میشه و کارگرانی که به هیچ وجه اصول بهداشتی رو رعایت نمی کنند ای کاش شهرداری ها یک مقدار بر ساخت و ساز نظارت داشتند در این ایام و متوقف میشد