معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای از ثبت اطلاعات کادر علمی این دانشگاه در سامانه آموزش عالی (HES) خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر میرفخرالدینی، معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اعتقاد راسخ به امر آموزش در هر شرایطی، برای ایفای نقش خود در شرایط همه گیری بیماری کووید ۱۹، تسهیل آموزش تعاملی از طریق سامانه‌های آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش می‌کند با هماهنگی وزارت علوم و وزارت ICT امکانات و شرایط مناسبی را برای کادر علمی خود (اعضای هیات علمی، غیرهیات علمی و مدعو) فراهم آورد.

او افزود: لازمه استفاده از امکانات در نظر گرفته شده از جمله اینترنت رایگان برای استادان و سامانه‌های آموزش مجازی مستلزم ثبت اطلاعات مذکور در سامانه آموزش عالی (HES) وزارت عتف است.

معاون آموزشی دانشگاه ادامه داد: با ارسال بخشنامه‌های متعدد، شیوه نامه ثبت اطلاعات فوق به دانشکده/آموزشکده‌های تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای اطلاع رسانی شده است.

میرفخرالدینی تصریح کرد: تاکنون اطلاعات حدود ۱۴۰۰۰ نفر از استادان عضو هیات علمی، مدعو و کادر آموزشی در سامانه آموزش عالی (HES) ثبت شده است که باید تا ثبت کلیه اطلاعات ادامه داشته باشد.

او گفت: تاکنون ۳۹ مورد از سامانه‌های آموزش مجازی مورد استفاده دانشکده/ آموزشکده‌های دانشگاه نیز به تایید وزارت ICT رسیده است؛ بنابراین ضروری است باقی مانده سامانه‌های مذکور نیز برای بهره مندی از تعرفه رایگان اینترنت به تایید وزارت برسند که در دست اقدام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.