رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از دریافت ۱۴۹ مورد گزارش و شکایت مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ این اداره در نیمه اول امسال در این شهرستان خبر داد.

صادقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس درگفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: از این ۱۴۹ مورد گزارش مردمی تعداد ۸۷ مورد از گزارشات مربوط به بخش کالایی و ۶۲ مورد گزارش مربوط به بخش خدماتی بوده که مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفتند.

او افزود: دریافت گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ و فعالیت ناظران افتخاری در بازار و مراکز خدمات‌دهی را یکی از مهم‌ترین راهکار‌های نظارت دقیق تر و سریعتر بر بازار کالا و خدمات عنوان کرد.

صادقی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۷۰ شکوائیه مردمی نیز به صورت حضوری به ستاد خبری واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس رسیده و مورد بازرسی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس ادامه داد: عمده‌ترین گزارش‌های مردمی در بخش کالایی مربوط به نان، پوشاک، میوه و سبزی و در بخش خدمات مربوط به حمل و نقل مسافر، رستوران‌ها، نمایشگاه‌های فروش خودرو و مشاورین املاک بوده است.

او گفت: بیشترین تخلفات مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی و تقلب بوده است.

صادقی عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، کم فروشی، عدم صدور فاکتور فروش و فروش اجباری می‌توانند گزارشات خود را به صورت حضوری به ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس ارسال و یا به شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار