مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ارائه خدمات غیرحضوری با هدف کاهش مراجعات مردمی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تسهیل در ارائه خدمات به مخاطبین می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیاری مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به گسترش ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: خدمات غیرحضوری موجب تسهیل و تسریع در ارتباط با مخاطبین سازمان و بهره مندی مناسب ذینفعان از خدمات قابل ارائه خواهد شد.

علیاری افزود: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۴۲۰*۴* و با وارد کردن کدملی از وضعیت بیمه‌ای و حتی سوابق خود مطلع شوند و از طریق این سامانه به کلیه اطلاعات بیمه‌ای خود دسترسی داشته باشند.

او گفت: نام نویسی غیرحضوری بیمه شدگان از طریق کارفرما از اقدامات اخیر سازمان تامین اجتماعی است که کارفرمایان می‌توانند از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی و بدون مراجعه به شعب و کارگزاریها از طریق درگاه https://eservices.tamin.ir نسبت به درخواست نام نویسی نیروی کار شاغل در کارگا‌ه های تحت پوشش اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان ارائه خدمات غیر حضوری سازمان را در کاهش مراجعات مردمی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مفید و موثر دانست و گفت: هم اکنون بیش از ۴۵ خدمت در حوزه بیمه‌ای به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.