معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت : تمام پساب‌های مربوط به غسالخانه‌های شست و شوی متوفیان کرونا مدیریت می‌شود و هیچ گزارشی از آلودگی در این زمینه نداشتیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی مرادی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر مدیریت پساب‌های مرتبط با بیماران و یا متوفیان کرونا خبر داد و گفت : پساب غسالخانه‌هایی که متوفیان کرونا را شست و شو می‌دهند به صورت کاملا بهداشتی و ایزوله مدیریت می‌شود و هیچ گزارشی از وجود آلودگی در این زمینه نداشتیم.

او گفت : با مدیریت خوبی که در پساب غسالخانه‌ها صورت گرفته هیچ گونه ورود آلودگی به منابع آبی تاکنون وجود نداشته است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه مدیرت پساب غسالخانه‌ها در سراسر استان صورت می‌گیرد، افزود: از آنجایی که شست و شوی متوفیان کرونا به صورت مدیریت شده و متمرکز انجام می‌شود و اجازه شست و شو در مناطق مختلف داده نمی‌شود، مشکلی در روستاها، بخش‌ها و ... نیز از نظر آلودگی نداشته ایم.

مرادی از تشدید نظارت بر مدیریت پساب بیمارستان‌ها با توجه به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا هم یاد کرد و افزود: این کار با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستمر انجام می‌شود و تمام مراحل گندزدایی و کلرزنی با دقت رعایت می‌شود تا آلودگی وارد منابع آبی نشود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در گذشته مقرر شده بود شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی غسالخانه‌هایی که در سطح استان درحریم کیفی منابع آب واقع شده اند اقدام کنند تا با هماهنگی کمیته حفاظت کیفی منابع آب استان جابجا شوند، گفت: این مهم نیز با جدیت پیگیری شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.