عضو کمیته مرکزی جنبش فتح عادی‌سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی را انتقام‌جویی آمریکا و اسرائیل از این کشور عربی اعلام کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان عباس زکی عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین، در تحلیل تلاش‌ها برای امضای توافقنامه میان سودان و رژیم صهیونیستی، گفت آمریکا و رژیم صهیونیستی در پی انتقام جویی از کشور عربی سودان هستند.

او با بیان این مطلب افزود، اطمینان داریم مردم سودان هرگز اجازه نخواهند داد روند عادی سازی با این کشور به سر انجام برسد. زکی تاکید کرد در سودان شاهد روی کار آمدن مقاماتی هستیم که در انتظار انداختن مدال‌های آغشته به خون به گردنشان هستند. او با انتقاد از سکوت برخی کشور‌های عربی در برابر توسعه روند عادی سازی روابط با اسرائیل گفت این سکوت نشان از آن است که این کشور‌ها هم در پی گام برداشتن در این مسیر و در واقع در پی خیانت به تاریخند.

عباس زکی ادامه داد باید به آنانی که ما را به انکار اتفاقات خوب متهم می‌کنند گوشزد کنیم شما ذهن میلیون‌ها نفر را از کشتار مردم فلسطین منحرف کرده‌اید. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با روشی که در پیش گرفته است چهره مزدوران را یکی پس از دیگری رو می‌کند، آمریکایی‌ها در پی آنند تا به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان مدال افتخار دهند.

عضو جنبش فتح ادامه داد، تلاشی آغاز شده است تا به نقش آل سعود در عربستان خاتمه داده شود، ما هم امیدمان را از دست نمی‌دهیم و معجزه‌ای را رقم خواهیم زد. عربستان می‌داند اگر در مسیر عادی سازی روابط گام بردارد دیگر خانه کعبه و مسجد النبی (ع) را در اختیار نخواهد داشت بلکه شاهد آینده تاریکی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار