حسینی گفت: ارتقای امنیت و آرامش روانی جامعه لازمه توسعه خوزستان است و مجمع نمایندگان آمادگی همکاری با نیروی انتظامی را دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در نشست با سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان گفت: مجمع نمایندگان خوزستان جهت ارتقای امنیت عمومی استان آماده هرگونه همکاری با نیروی انتظامی و پیگیری موضوعات از طریق مرکز است.

او با بیان اینکه تلاش مجلس یازدهم برای ارتقای معیشت مردم است و به برقراری امنیت کمک می‌کند، افزود: امنیت و آرامش روانی جامعه لازمه توسعه است و به همین دلیل در اولویت کاری نمایندگان قرار دارد.

حسینی اظهار داشت: نیروی انتظامی باید از ظرفیت‌های مردمی به منظور ارتقای امنیت عمومی بهره ببرد، چرا که امنیت در همه ابعاد با مشارکت مردم فراهم می‌شود و اگر در برقراری امنیت حضور مردم نباشد آن امنیت شکننده خواهد بود، به همین دلیل ناجا باید به ابزار نوین متکی باشد تا بتواند رویکرد پیشگیری و اقدامات پیش‌دستانه را به شکل مطلوبی دنبال و اجرایی کند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنابراین ارتباط و تعامل پلیس با مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی کشور یک اصل غیرقابل انکار است و باید به‌صورت جدی دنبال شود، ضمن اینکه همکاری سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی در تامین امنیت امری ضروری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.