مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: از فرماندهان نیروی انتظامی کلان شهر اهواز، فرمانده پلیس فتا و روسای کلانتری مناطق مختلف تقدیر شد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از فرماندهان نیروی انتظامی کلانشهر اهواز، فرمانده پلیس فتا و روسای کلانتری مناطق ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۳۶ با حضور  معاونان و حوزه ستادی این ناحیه در سالن شهید دریساوی تقدیر شد.

او بیان داشت: وظیفه خطیر حفاظت از امنیت و آرامش مردم و استقرار نظم در جامعه بر عهده نیروی انتظامی است و ما همواره قدرشناس ایثار و گذشت پیام آوران امنیت و آسایش مردم و جامعه می‌باشند، هستیم.

معتوکی با اشاره به شرایط خاص کرونا ویروس و استفاده مستمر معلمان و دانش آموزان از فضای مجازی و لزوم نظارت بر این فضا، تصریح کرد: اطلاع رسانی و آگاه سازی دانش آموزان از خطرات شبکه‌های خارجی و تامین امنیت در فضای مجازی توسط پلیس فتا امر مهم و مورد تاکید می‌باشد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان از خدمات خدمات ارزنده و تلاش‌های نیروی انتظامی در ارتقای سلامت و استقرار امنیت کشور با اهدای لوح تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.