علی اکبری از اجرای طرح آمران سلامت، همزمان با سراسر کشور در استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اجرای طرح آمران سلامت در سطح استان ایلام خبر داد و گفت: شیوع ویروس کرونا به یکی از بزرگترین دغدغه‌های حال حاضر کشور و استان تبدیل شده و شاهد وضعیت قرمز در استان هستیم.

او بیان کرد: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش مضاعف، ابتکارات جدید و بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای کنترل ویروس کرونا، طرح آمران سلامت با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه در مواجهه با کرونا و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی به اجرا در خواهد آمد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار کرد: طرح ‎آمران سلامت از پنجم تا پانزدهم آبان‌ ماه با هدف دعوت مردم به ‎رعایت نکات بهداشتی و با مشارکت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ایلام اجرا می‌شود.

علی اکبری ادامه داد: در این طرح اعضای جوانان و داوطلبان بشر دوست جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های سحاب و سحر به ویژه در اماکن پرتردد به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

او مطرح کرد: راهنمایی لسانی به افرادی که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شان و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه از اهم وظایف آمران سلامت است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.