همتی زاده گفت :کسب رتبه برتر کشوری در ۴ سال متوالی در راستای کاهش حوادث ترافیکی و تلفات انسانی یکی از موفقیت‌های شاخص این پلیس بوده است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : علاوه بر رتبه برتر کشوری در چهار سال اخیر در حوزه راه‌های روستایی، پلیس راه استان ایلام در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی موفقیت‌هایی در حوزه استانی و کشوری کسب کرده است.

او افزود :  با تلاش پلیس راه استان ایلام، در سال ۹۵ و ۹۶ رتبه اول کشوری در کاهش حوادث تلفات جاده‌ای کسب شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: کسب دو رتبه برتر کشوری در اجرای طرح نوروزی و در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی در دو سال متوالی نیز از جمله افتخارات پلیس راه استان ایلام بوده است.

سرهنگ همتی زاده یادآور شعملکرد مناسب پلیس راه در اربعین حسینی (ع) در چند سال اخیر ، رضایتمندی مردم و مسئولان استانی و کشوری را در سطح کلان به خود جلب کرد.

او ادامه داد: برنامه‌های جامعی که در پلیس راه استان داشته ایم منجر به کسب این دستاورد‌ها و موفقیت‌ها شده است.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: دستاورد‌های حاصل شده نتیجه برنامه‌ها و اقدامات عملیاتی مجموعه دستگاه‌های اجرایی از جمله، پلیس راه، راهداری، هلال احمر، اداره راه و شهرسازی، اورژانس و همچنین همکاری و تعامل خوب مردم با مسئولین بوده و این موضوع قابل تقدیر است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.