مراجعه زودهنگام به مراکز درمانی، موثر در درمان کرونا

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی مدیریت کرونای خراسان جنوبی از افراد مشکوک به کرونا خواست با مراجعه زودهنگام به مراکز درمانی، به درمان و کنترل این ویروس کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی مدیریت کرونای خراسان جنوبی در نشست این کمیته گفت: حضور زودهنگام افراد مشکوک به کرونا در مراکز نمونه گیری و تشخیص به موقع کرونا، در درمان سریع این بیماری خیلی موثر است.

او با هشدار درباره افزایش مبتلایان و فوتی‌های کرونا در خراسان جنوبی افزود: افراد مشکوک به کرونا با مراجه به موقع به مراکز درمانی و نمونه گیری، زمان طلایی درمان را از دست ندهند و اجازه ندهند کار به بستری در بیمارستان و بخش مراقبت‌های ویژه بکشد.

نبی زاده تاکید کرد: مراجعه زودهنگام به مراکز درمانی بار بیمارستانی را کاهش می‌دهد و جلوی ابتلای بیشتر به کرونا را می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی مدیریت کرونای خراسان جنوبی با اشاره به افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا در خراسان جنوبی عنوان کرد: همه گیری خانوادگی خیلی گسترده شده است و متاسفانه افراد با جدی نگرفتن کرونا، سلامتی خود و اطرافیانشان را به خطر می‌اندازند.

او تصریح کرد: همچنان زدن ماسک بهترین واکسن پیشگیری از کروناست؛ اما در کنار آن باید عدم حضور در تجمعات، حفظ فاصله اجتماعی و شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون را رعایت کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار