رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه‌ها و نهاد‌ها در صورت ترک فعل در زمینه پیشگیری از وقوع جرم باید پاسخگو باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان در مراسم تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی بخش دشتابی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشته و دارند، پیشگیری از وقوع جرم وظیفه تمامی دستگاه‌ها است و پیگیری اجرای این اقدامات در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد و دستگاه و نهاد‌ها در صورت ترک فعل در راستای پیشگیری از وقوع جرم باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: آسیب‌های اجتماعی درد مشترک جامعه هستند و باید هرکس به سهم خود برای مقابله با آن‌ها اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: دستگاه قضایی ملجاء و پناهگاه ستمدیدگان است و برخورد ما با کسانی که از طریق قانون شکنی موجب تضییع حقوق عمومی و ایجاد ناامنی می‌شوند، سخت و بازدارنده خواهد بود، زیرا امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام قدرتی گفت: مطابق سیاست‌های کلی قوه قضائیه از هر اقدام قانونی که منجر به اصلاح فرد خاطی، کاهش ورودی پرونده و جمعیت کیفری شد استقبال می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار داشت: ظلم ستیزی، دفاع از حق مظلوم و بی عدالتی به عنوان یک تکلیف و مسئولیت برعهده قضات نهاده شده است و کار و تلاش قضات در مسیر هدایت انسان‌ها بوده و نمی‌توان آن را با حقوق، ارج و مزد ارزشیابی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.