رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: ۱۸۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،رضا رضایی،رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان اظهار داشت: تیم‌های مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان روزانه بازرسی‌های متعددی به صورت محسوس و نامحسوس از واحد‌های صنفی انجام می‌دهند.

او بیان کرد: بازرسی‌های رعایت بهداشت کرونا تاکنون از یک هزار و ۸۰ واحد صنفی شهرستان انجام و در این راستا ۴۱ پرونده طی نیمه نخست امسال به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رییس اداره صمت دلفان با اشاره به اینکه روزانه از ۶۰ واحد صنفی شهرستان بازدید می‌شود اظهار داشت: واحد‌های متخلف بیش از ۵۵۵ میلیارد ریال جریمه نقدی شده‌اند.

رضایی گفت:: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی از قبیل کم فروشی، احتکار، گرانفروشی، درج نکردن قیمت و خودداری از ارایه فاکتور، مراتب را با ستاد خبری صمت به شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.