رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر از برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان زیر ۱۲ سال با محوریت محیط زیست در این استان خبر داد.

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با محوریت محیط زیست در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس نجاری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر، از برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با محوریت محیط زیست خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت روز جهانی خاک و به صورت استانی با همکاری شرکت الوان ثابت برای کودکان زیر ۱۲ سال برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقه در محور‌های حفظ و نگهداری کوچه، خیابان و پارک محله، نگهداشت آب وخاک، راه‌های رسیدن به هوای پاک و مهربانی با طبیعت و حیوانات خواهد بود که بعد از داوری آثار به سه اثر برگزیده جواز ارزنده‌ای اهدا و جایزه ویژه نیز بازدید از کارخانه الوان ثابت به همراه خانواده خواهد بود و به همه شرکت‌کنندگان لوح یادبود اهدا خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر بابیان اینکه علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا اول آذر به شماره ۰۹۰۲۹۰۷۱۵۶۹ از طریق پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند، گفت: نقاشی‌ها باید به صورت اسکن شده و با حجم کمتر از ۳ مگابایت و در برگه A ۴ ارسال شود و هر شرکت‌کننده می‌تواند تنها با یک اثر در مسابقه شرکت کند.

نجاری ادامه داد: آثار باید دارای مشخصات کامل صاحب اثر باشد، نتایج مسابقه در ۱۴ آذر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرسام
۱۲:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
عالییی
آخرین اخبار