برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه‌ها، تحول در محتوای رسانه‌ها با محوریت جشنواره و ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند از جمله اهداف این جشنواره  است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: این جشنواره در ۱۲ محور جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دست آوررد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید آفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، عدالت خواهی و مطالبه گری، نقش مشارکت‌های عمومی در ارتقا امنیت اجتماعی و فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی آذر ۹۸ تا ۱۵ آذر ۹۹ در یکی از رسانه‌های کشوری و استانی منتشر کرده‌اند تا ۱۵ آذر ۹۹ از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه: قزوین، شهرک کوثر، خ. شهید رجبعلی (اندیشه)، نبش خ. ابوذر جنوبی، پ ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند.

کشاورز یادآور شد: هر خبرنگار می‌تواند ۶ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار