پیشرفت ۵۰ درصد طرح آبرسانی چشمه چهراز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، از پیشرفت ۵۰ درصد طرح آبرسانی چشمه چهراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، از پیشرفت ۵۰ درصد طرح آبرسانی چشمه چهراز خبر داد و گفت: هدف از انجام این پروژه در مرحله اول افزایش آب مجتمع در مواقع خاص و مورد نیاز مشترکین بخصوص در فصولی که مصارف افزایش می‌یابد و در مرحله دوم ایجاد بستری مناسب به عنوان منبع آب کمکی و قابل اتکا به عنوان پدافند غیر عامل برای زمان‌هایی که ممکن است منبع پایدار آب در مسیر ۱۴ کیلومتری خود دچار اختلال در آبرسانی گردد است.

او با تاکید بر تکمیل هر چه سریعتر این پروژه آبرسانی از چشمه چهراز و افزایش کمی آب مجتمع چهار روستایی حیدر آباد به مشترکین توصیه نمود: با مدیریت مصرف آب می‌توانند علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب آشامیدنی با پرداخت کمتر آب بها به سبد اقتصادی خانواده خود نیز کمک نمایند.


بیشتر بخوانید


محمدی پیش بینی کرد: با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال این شرکت می‌تواند با اجرای شبکه برق و تجهیز و راه اندازی آبگیر، پروژه مذکور را تکمیل و راه اندازی نماید.

او ادامه داد: طرح جایگزینی خط انتقال این مجتمع که در سال ۱۳۷۴ اجرا شد و با توجه به عبور از زمین‌های رانشی منطقه نیاز به جابجایی دارد.

محمدی گفت: در صورت تخصیص ۲۴ میلیارد ریال اعتبار، عملیات اجرایی پروژه مذکور کلید خواهد خورد.

او در پایان افزود: هم اکنون این مجتمع آب روستا‌های حیدر آباد، گوشه، جغدان و چهراز را با جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ نفر با نیاز آبی ۱۰ لیتر بر ثانیه تامین می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار