رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاه از شنبه ۱۰ آبان آغاز شده است.

فرهاد یکه یزداندوست، رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاثیر ویروس کرونا بر بخش های آموزشی این دانشگاه، اظهار کرد: برای پیش برد تمام فعالیت های خود و نحوه برگزاری کلاس‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

او افزود: با توجه به اعلام دیر هنگام نتایج کنکورهای کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از سوی سازمان سنجش امید داشتیم که بتوانیم کلاس ها را به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی برگزار کنیم، اما در حال حاضر با ورود به فاز سوم بیماری کرونا همان روال ترم گذشته را در پیش خواهیم گرفت و آموزش‌های غیرحضوری خواهد بود.

یکه یزداندوست تصریح کرد: در فصل تابستان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اقدامات زیادی برای تقویت زیرساخت ها و رفع مشکلات آموزش مجازی انجام داده است، به همین دلیل برای برگزاری مجازی کلاس ها در این ترم مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: در صورت کمرنگ شدن ویروس کرونا و مساعد تر شدن وضعیت امیدوار هستیم که بتوانیم برای تمامی دانشجویان به خصوص دانشجویان جدیدالورود کلاس های حضوری را برگزار کنیم.

او درباره وضعیت اینترنت دانشجویان گفت: با توجه به همکاری ایجاد شده بین وزارت  علوم و وزارت ارتباطات اینترنت دانشجویانی که برای دریافت آموزش‌ها وارد سامانه دانشگاه می‌شوند رایگان است.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، گفت: همه دانشگاه‌ها در حال حاضر به شدت درگیر ثبت نام دانشجویان جدیدالورود هستند و در پردیس‌ها و دانشکده‌های ما هم از شنبه ۱۰ آبان ثبت نام‌های خود را به صورت مجازی آغاز کرده اند. برای آشنایی دانشجویان با محیط‌های آموزشی هم برنامه‌های گوناگونی را به صورت وبینار و فیلم‌های کوتاه پیش بینی کرده ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.