مدیرکل اداره آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای چهارمین سال متوالی رتبه برتر جشنواره نوجوان سالم از آن آموزش و پرورش استان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل اداره آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای چهارمین سال متوالی، آموزش و پرورش استان موفق به کسب رتبه برتر نهمین جشنواره نوجوان سالم شده و بین ۳ استان اول کشور قرار گرفته است.

او افزود: این جشنواره هر ساله با هدف ارتقای سطح آگاهی و جلب مشارکت دانش آموزان و کارکنان و والدین به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از سوی اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

مودت در ادامه با برشمردن رشته‌های رقابتی جشنواره اظهار داشت: فیلم کوتاه، روزنانه دیواری، عکس، نرم افزار، پوستر، مقاله، نقاشی، ایده پردازی و ابتکارات پیشگیری از جمله رشته‌هایی هستند که دانش آموزان در مدارس ۳ دوره تحصیلی استان در این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، این جشنواره در محور‌هایی مثل پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، پیشگیری از مصرف دخانیات و پیشگیری از خشونت در استان برگزار شد.

براساس این گزارش؛ محمد صفری مشاور استاندار خوزستان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با صدور پیامی از کوروش مودت به دلیل کسب این رتبه تقدیر و تشکر کرده است.

در متن این پیام آمده است؛

کسب رتبه‌های برتر کشوری در نهمین جشنواره نوجوان سالم برای چهارمین سال متوالی از طرف با تلاش دانش آموزان و کارکنان آن اداره را خدمت جنابعالی و حوزه اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش تبریک می‌گویم و به همین دلیل از زحمات و حمایت‌های مدیر کل این اداره به منظور اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در مدارس استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.