مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بهره مندی از ظرفیت فضای رسانه اولویت اصلی در همایش بحران قره باغ پیامد‌ها و فرصت‌های پیش روی ایران و منطقه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سومین نشست بررسی و برنامه ریزی همایش بحران قره باغ فرصت‌های و تهدیدهای پیش روی ایران، با تبریک هفته وحدت، پیامبر اکرم (ص) را سمبل فضائل، شرافت و انسانیت در عالم بشریت معرفی کرد و گفت: همایش بحران قره باغ با هدف اجرای فعالیت مؤثر فکری و فرهنگی در راستای تبیین موضع ایران نسبت به این بحران برگزار می‌شود.

او بهره‌مندی از ظرفیت فضای رسانه را اولویت اصلی در همایش بحران قره باغ عنوان کرد و افزود: در نشست‌های قبلی در خصوص کلیات، ضرورت، برنامه‌ریزی و جریان سازی همایش بحث و بررسی انجام شد و طبق هم اندیشی صورت گرفته، سند اولیه تجمیع، قالب بندی و طراحی شده و برای استفاده از ظرفیت فضای رسانه‌ای و فیزیکی مناسب تصمیم گیری شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، انتخاب محورهای علمی همایش را اساس اجرای این فعالیت فرهنگی بیان کرد و گفت: محورهای علمی همایش، ارائه عنوان مقالات و ویژه نامه‌ها توسط اساتید عضو در ستاد اجرایی همایش تعیین و در فراخوان همایش اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده، گرایش فرهنگی و مذهبی و توجه به اصول مدنی مرتبط با مردم جمهوری آذربایجان را در این همایش مهم برشمرد و افزود: نقش و موضع جمهوری اسلامی ایران در گذشته و الان در خصوص کشور جمهوری آذربایجان و اقناع مردم و نیز فرصت‌های فرهنگی و اجتماعی پیش روی ایران و منطقه، در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.