٢٠ دستگاه لوازم گرمایشی در ایرانشهر و ۸ جهیزیه در خاش توزیع شد

٢٠ دستگاه لوازم گرمایشی بین زنان خودسرپرست تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر و ۸ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند خاش توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدعلی تراقویی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر گفت: گرامیداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) بیش از ٢٠ دستگاه لوازم گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن بین زنان خود سرپرست تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

محمدعلی تراقویی افزود: ارزش این کالا‌های تولید ایران افزون‌بر ۴٠٠ میلیون ریال است.

او  بیان کرد: لوازم ضروری منزل با هدف رفع مشکلات و بهبود وضعیت زندگی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد براساس نیاز سنجی و اعلام نیاز این خانوار‌ها تامین و توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر با اشاره به رویکرد این نهاد برای فقرزدایی و رسیدگی به نیازمندان مناطق محروم جامعه، افزود: این نهاد با توجه به عدم برخورداری روستا‌های محروم از برخی امکانات، در نظر دارد با ارائه خدمات بیشتر با رویکرد توانمندسازی نسبت به تهیه و توزیع لوازم ضروری منزل، زمینه رفاه و آسایش مددجویان این مناطق را فراهم کند.

۸ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند خاش اهدا شد

مسوول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در خاش سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و شناسایی اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه و با مشارکت خیران ۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و نیازمند این شهرستان اهدا شد.

معصومه هوشیار در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجاق گاز، یخچال، لوازم خانگی سرما و گرما زا، ظروف، فرش و پتو و موکت، اتو، تلویزیون و جاروبرقی از جمله وسایل توزیع شده است.

او  بیان کرد: برای تهیه این اقلام افزون‌بر ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

هوشیار اظهار داشت: چند روز پیش نیز افزون بر سه هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار بسته لوازم التحریر، ۱۵ سری جهیزیه، ۶۰۰ بسته مواد غذایی، بهداشتی و کارت هدیه میان نیازمندان و ایتام خاش توزیع شده است.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار