مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: مهر ماه امسال ۲ میلیون و ۲۷ هزار سهم در بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد که ارزش این معاملات نسبت به شهریور ماه کاهش محسوسی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین خدادوست مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: در مهر ماه امسال ۲ میلیون و ۲۷ هزار سهم به ارزش ۲۴ هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال در بورس این استان‌ها معامله شد که ارزش این معاملات نسبت به شهریور ماه کاهش محسوسی داشته است.

او افزود: این در حالی است که معاملات بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی در شهریور ماه امسال یک میلیون و ۸۹۱ هزار سهم به ارزش ۳۲ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال بود.
 

بیشتر بخوانید


مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی ادامه داد: شاخص کل قیمت در بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی در پایان مهر ماه یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۳۵۴ واحد بود و ارزش خرید و فروش روزانه نیز در این مدت به یک میلیارد و ۱۷۸ میلیون و ۱۸۶ هزار ریال رسید.

خدادوست بیان کرد: در مهرماه امسال ۱۳ شرکت استانی در معاملات بورس شرکت کردند که ارزش بازاری معاملات آن‌ها در این مدت ۶۴۹ هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال بود.

او تصریح کرد: ۱۶۶ کارگزاری نیز از این استان‌ها در معاملات بورس مهرماه شرکت کردند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.