فرماندار زیرکوه گفت:۱۳ آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است.

عربشاهی فرماندار زیرکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:در سال ۵۷ مصادف با چنین روز خجسته‌ای دانشجویان و دانش آموزان پیرو مکتب امام خمینی (ه) توانستند با دانایی، همدلی، ایثار و فداکاری لانه جاسوسی اهریمن را تسخیر و افتخاری بزرگ را برای تاریخ استکبار ستیزی ایران به یادگار بگذارند.

او افزود:امسال به علت وضعیت موجود شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور امکان برگزاری یک تظاهرات یا تجمع بزرگ نیست و مراسم یوم الله ۱۳ آبان در این شهرستان هم برگزار نمی‌شود و فقط در فضای مجازی و بستر‌های رسانه‌ای انجام خواهدشد.


بیشتر بخوانید


عربشاهی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب گفت: از عموم مردم شریف و انقلابی شهرستان دعوت می‌نمایم در بستر فضای مجازی بار دیگر با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و روح استکبارستیزی را به منصه ظهور برسانند.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه در میان مناسبت‌ها و مراسم مرتبط با انقلاب اسلامی ایران، مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان از جایگاه شاخص و برجسته‌ای برخوردار است، عنوان کرد: ۱۳ آبان ماه یادآور روزی بزرگ، سرنوشت‌ساز و مهم در تاریخ معاصر مردم بصیر و مقاوم ایران اسلامی است..

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.