مردم شهرستان زرندیه در تجمع استکبارستیزانه پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به اتش کشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان ماه، روز استکبار ستیزی جمعی از، دانش آموزان، مردم و مسئولان شهرستان زرندیه مقابل اداره آموزش و پرورش این شهرستان تجمع استکبارستیزانه برگزار کردند و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و آدمک ترامپ را به آتش کشیدند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعار‌های "امروز روز ملت ایران است، روز مبارزه با استکبار است"، "ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای" شعار‌هایی در حمایت از پیامبراکرم (ص) و محکوم کردن بی احترامی به پیامبر رحمت خشم و انزجار خود را از مستکبران جهان فریاد زدند.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه سخنران این مراسم ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و اهمیت حوادث این روز کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

حجت السلام ابراهیمی افزود: بزرگترین دشمن کشور‌های دنیا، دولت تروریست، جنایتکار، ظالم، متجاوز و ستمگر آمریکاست که غارتگر بین الملل و نوکر رژیم منحوس صهیونیستی است.

او با بیان اینکه ایران اسلامی مقابل هر زورگویی که بخواهد حقوق ملت‌های مظلوم را نادیده بگیرد، می‌ایستد اضافه کرد: ایران اسلامی در همه حال و تحت هر شرایطی مقابل با مستکبران مبارزه خواهد کرد.

روز ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند.

۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه‌ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند ونمایندگان مجلس شورای اسلامی، این روز را به روز «ملّی مبارزه با استکبار» نام گذاری کردند.

۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید.

۱۳ آبان ۱۳۴۳، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی (ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.