استاندار ایلام گفت: در حال حاضر وضعیت کرونایی دو شهرستان ایلام و ایوان فوق خطرناک و بحرانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، از تشدید وضعیت کرونا در برخی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: براساس اعلام نظر ستاد ملی کرونا وضعیت بیماری کرونا در دو شهرستان ایلام و ایوان از حالت قرمز به حالت فوق خطرناک تبدیل شد.

او در ادامه از اعمال محدودیت‌های جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان‌های پرخطر ایلام و ایوان گروه شغلی ۲ و ۳ و ۴ تعطیل و حضور کارمندان تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

سلیمانی‌دشتکی افزود: در مناطق سیاه (شهرستان‌های ایلام و ایوان) حتی اگر وضعیت کارمندان در ابتلا به بیماری و یا داشتن علائم و بیماری زمینه‌ای وضعیت حادتری داشتند مجاز هستند میزان حضور کارمندان را بیشتر از میزان مذکور کاهش دهند و کارها را از طریق دورکاری انجام بدهند.

استاندار ایلام در ارتباط با زمان اعمال محدودیت‌های جدید گفت: این محدودیت‌ها از امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

او در ادامه از منع تردد رفت و آمد برای خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی به شهر ایلام خبر داد و بیان کرد: براساس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه این محدودیت‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهر ایلام مرکز استان اعمال خواهد شد و تا ساعت ۱۲ شب روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.