مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۱۳ آبان ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

كشف روغن موتور های احتكار شده در كاشان

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری مشکات فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد زیادی روغن موتور خودرو در یک انبار مطلع و موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲۴ هزار لیتر روغن موتور خودرو و ۴۰ کیلوگرم گریس احتکار شده کشف شد.
کشف روغن موتور‌های احتکار شده در کاشان / کشف ۳ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان مغازه‌های اصفهان


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ارزش روغن موتور‌های احتکار شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷ میلیارد ریال است گفت: انبار مذکور با دستور مقام قضائی پلمب و یک نفر نیز در این زمینه با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
 

کشف ۳ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان مغازه‌های اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های شهروندان در منطقه جنوب شهرستان اصفهان، که در ان سارقان با شیوه بازکردن درب کرکره و تخریب قفل درب سکوریت وارد مغازه شده و اموال داخل آن‌ها را سرقت می‌کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام و و با یک سری اقدامات هوشمندانه سرانجام طی یک عملیاتی ضربتی با همکاری ماموران کلانتری ۲۲ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان ۲ فردی که در این سرقت‌ها دست داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته از آنان به ۹ فقره سرقت از مغازه‌های شهروندان اعتراف کردند اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموال مسروقه زیادی از قبیل دستگاه قهوه ساز، تلویزیون ال‌ای دی، نوشابه‌های انرژی زا، قهوه، کاپوچینو و ... که ارزش این اموال برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد ریال است کشف شد.

سرهنگ ترکیان از تحویل اموال مسروقه به مال باختگان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده نیز به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 

کشف ۱۵۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵

سروان "روح الله فاطمی اظهار داشت: ماموران پلیس تکاوری اصفهان حین گشت زنی در جاده راه آهن "یزد-اصفهان" به یک سواری ۴۰۵ که در تاریکی شب با چراغ خاموش حرکت می‌کرد مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵۰ کیلو تریاک که زیر صندلی‌ها و در صندوق عقب جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده یگان تکاوری پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 
انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.