مهرورز گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان فارس، مراسم تدفین در آرامستان‌های شهرستان کازرون با شرایط خاصی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرورز شهردار کازرون اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان فارس، افزایش آمار ابتلا و تلفات ویروس کووید ۱۹، هشدار‌های وزارت بهداشت و مصوبه نشست اضطراری قرارگاه شهرستانی مقابله با کروناویروس، تجمع و شرکت در همه مراسم تدفین در سطح شهر کازرون ممنوع است.

او ادامه داد: برگزاری مراسم تدفین در آرامستان‌های بهشت زهرا و سیدمحمد نوربخش صرفا با حضور وابستگان درجه یک به صورت حداقلی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز است. شهردار کازرون اضافه کرد: در صورت مشاهده هر گونه تجمع یا تخطی از این دستورالعمل اعلامی از برگزاری مراسم تدفین جلوگیری خواهد شد و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

شهردار کازرون تصریح کرد: ضمنا این دستورالعمل مختص جان‎باختگان غیرکرونایی است و در مورد جان‌باختگان کرونا، تدفین بدون مراسم و تشریفات و بر اساس ضوابط بهداشتی انجام خواهد شد.

او از شهروندان درخواست کرد: از هر گونه تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده، از شرکت در تجمعات و دور همی‌های خانوادگی اکیدا خودداری کنند، تا آنجا که امکان دارد در خانه بمانند و خارج از منزل شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار