در جلسه قرارگاه فرهنگی عملیاتی جهاد سلامت کمیجان برخورد جدی با متخلفین کرونایی مصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  برخورد جدی با متخلفین دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا از مهمترین مصوبات جلسه قرارگاه فرهنگی عملیاتی جهاد سلامت در شهرستان کمیجان بود.

همچنین استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی، توجه به امر فرهنگ سازی رعایت بهداشت عمومی و افزایش نظارت‌های میدانی ازدیگر مصوبات مهم این جلسه بود.

با توجه به وضعیت شهرستان کمیجان، جلسه قرارگاه فرهنگی و عملیاتی جهاد سلامت این شهرستان با حضور متولیان بهداشت و درمان و اعضای کارگروه اجتماعی برگزار شد.

این جلسه با هدف اجرای هر چه بهتر مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و همچنین پیگیری مسائل و مشکلات اجرایی شدن دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه وارد کشور و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت، اما خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.