معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: به منظور آشنایی نودانشجویان با امکانات آموزشی دانشگاه قصد داریم تورهای محدودی را به صورت حضوری برگزار کنیم.

مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه ریزی برای آشنایی دانشجویان جدیدالورود با امکانات آموزشی دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه تهران به منظور آشنایی دانشجویان جدیدالورود با امکانات آموزشی دانشگاه برنامه ریزی‌های زیادی انجام داده است.

او افزود: هفته گذشته ثبت نام‌ دانشجویان جدید در دانشگاه تهران انجام شده است و از تاریخ ۱۸ آبان کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی در مقاطع تحصیلی دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی آغاز می‌شود. در هفته جاری به منظور آشنایی دانشجویان با امکانات آموزشی دانشگاه اقداماتی را انجام خواهیم داد.

سرسنگی با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای آشنایی نودانشجویان با امکانات آموزشی دانشگاه و دانشکده‌ها داریم، ادامه داد: دانشگاه تهران به منظور آشنایی دانشجویان با محیط دانشگاه قصد برگزاری تور‌های حضوری محدود در دسته بندی‌های ۱۰ نفره را دارد که دانشجویان به صورت داوطلبانه می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران بیان کرد: جهت آشنایی دانشجویان جدید با امکانات آموزشی دانشگاه، بسته‌هایی را تهیه کرده‌ایم که آن‌ها را در اختیار نودانشجویان قرار خواهیم داد.

سرسنگی در پایان یادآوری کرد: تهیه فیلم‌های آموزشی یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه تهران برای آشنایی دانشجویان جدیدالورود با امکانات آموزشی، رفاهی، سلامت، خوابگاهی و پژوهشی دانشگاه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار