فرماندار هویزه:

آمادگی مقابله با بحران در دستورکار دستگاه‌های اجرایی هویزه قرار گیرد

عفری مفرد گفت: آمادگی مقابله با بحران، جلوگیری از وقوع حوادث و خسارت‌ها باید در دستورکار دستگاه‌های اجرایی هویزه قرار گیرد.

حبیب عفری مفرد فرماندار هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ مدیریت بحران شهرستان گفت: آمادگی مقابله با بحران و حوادث احتمالی و جلوگیری از ایجاد خسارت‌ها باید در دستورکار همه دستگاه‌های اجراِیی و خدماتی قرار گیرد.

او با بیان اینکه همه اداره‌ها ملزم به اعلام نیازمندی‌های خود برای پیشگیری از حوادث و بحران‌های احتمالی افزود: پیگیری ترمیم سیل بند‌های تخریب شده، بیمه منازل شهر رفیع، لایروبی رودخانه شهر هویزه و پایش ورود آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان باید از سوی مسئولان مربوطه انجام شود.

عفری مفرد هدایت آب‌های سطحی و رفع نواقص موجود، گندزدایی معابر شهری از دیگر مشکلات کنونی و لزوم رفع آن‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین گزارش مشکل خرابی ups مخابرات مرکز رفیع و رفع مشکل آنتن دهی روستا‌های بخش مرکزی و نیسان و سایر مشکلات شهرستان و شهر‌ها و روستا‌های تابعه آن باید در دستورکار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و پیش از وقوع هرگونه اتفاق در حوزه‌های مذکور نواقص رفع شوند تا شهروندان و ساکنان مناطق روستایی با مشکلات مواجه نشوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.