مجمع انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان که قرار بود صبح امروز برگزار شود، به طور ناگهانی لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، در حالی که قرار بود مجمع انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان صبح امروز برگزار شود، اما به یکباره خبر لغو این مجمع اهالی ورزش استان را شوک زده کرد.

مجمع انتخابات هیات فوتبال هرمزگان برای انتخاب رئیس جدید این هیات در حالی لغو شد که حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال و طالقانی مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون هم صبح امروز برای شرکت در این مجمع وارد بندرعباس شدند و برخی از اعضای مجمع نیز در سالن محل برگزاری جلسه حضور داشتند.

بر اساس اطلاعات دریافتی، ستاد مدیریت بیماری کرونا به دلیل وضعیت قرمز شهر بندرعباس مجوز برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال هرمزگان را صادر نکرده است.

نکته عجیب اینکه اگر مجوز برگزاری این مجمع صادر نشده بود، چرا مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان روز گذشته در این زمینه اطلاع رسانی نکردند تا اعضای مجمع و مسئولان بلند پایه فدراسیون چند دقیقه قبل از شروع جلسه سر در گم نشوند.

این اتفاقات در حالی رخ داد که در صورت برگزاری مجمع هم خبرنگاران و عکاسان با تصمیم مسئولان برگزار کننده و به بهانه شیوع کرونا، حق ورود به سالن جلسه را نداشتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.