مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: در حال حاضر حدود ۳۵۰ نفر بهره بردار در تعاونی تولید توزیع نهاده‌های کشاورزی ماهدشت کرج مشغول به کار هستند.

اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که تعاونی تولید ماهدشت از بدو تاسیس در سال ۷۴-۷۳ توزیع نهاده‌های کشاورزی و نیز توزیع و تخصیص حقابه به کشاورزان ماهدشت را به عهده داشت، گفت: در حال حاضر۲۰۴۰ هکتار از اراضی واگذاری این شهر و تخصیص حقابه به آن‌ها را عهده دار است که حدود ۳۵۰ نفر بهره بردار در این اراضی به حرفه کشاورزی و باغداری مشغول به کار هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج  افزود: برای تامین آب این اراضی، اجرای طرح  انتقال پساب ماهدشت از محل اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای توسط سازمان جهاد کشاورزی البرز در دست اقدام است که در ابتدای امر این طرح مخالفان و موافقان زیادی داشت، اما با آگاه سازی کشاورزان این طرح به اجرا درآمد.

صارمی گفت: جهاد کشاورزی شهرستان کرج با نظارت دقیق، کشت و کار در این اراضی را دنبال خواهد کرد، به طوری که با در نظر گرفتن ممنوعیت استفاده از پساب برای محصولات با قابلیت تازه خوری، ضمن برنامه ریزی الگوی کشت، این اراضی به باغ و مزرعه کشت دانه‌های روغنی و پنبه و غلات اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام / ر.ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.