محمد ولی کارشناس حقوق ورزشی در رابطه با حقوق ورزشی در ایران توضیحاتی داد.

احمد محمد ولی کارشناس حقوق ورزشی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با این که حقوق در ورزش ما جدی گرفته نمی‌شود بیان کرد: وقتی که بحث از حقوق ورزش می‌شود، نگاه همه رو به فوتبال و ورزش حرفه‌ای می‌رود، اما موضوع خیلی وسیع‌تر است و تمام سطوح ورزشی ما اعم از ورزش همگانی و آماتوری شامل حقوق ورزشی می‌شود. هرکسی که در جامعه ورزش است، مثل مربی و حتی تولید کنندگان تجهیزات ورزشی شامل این حقوق می‌شوند. وقتی که در قرارداد‌ها از پیشنویس‌ها و متون حقوقی استفاده شود، ورزشکاران کمتر با مشکلات حقوقی رو به رو خواهند شد.

محمدولی در مورد این که خسارت‌های وارد به باشگاه داران پس از باز شدن باشگاه‌ها قرار است چگونه جبران شود اظهار داشت: همانطور که اشاره کردید به دلیل شیوع ویروس کرونا، باشگاه‌های ورزشی از جمله ورزش‌هایی که نیاز به ارتباط مستقیم دارند را تعطیل کردیم. باشگاه داران خصوصی برای تجهیزات خود هزینه‌های میلیاردی کرده اند که در حال حاضر حدود ۸ ماه است این اماکن ورزشی تعطیل هستند و متاسفانه حمایت‌هایی از این افراد و باشگاه‌ها نشده است.

او در رابطه با باشگاه‌هایی که در این مدت به طور غیرقانونی فعالیت می‌کنند خاطر نشان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا ما اجازه داریم باشگاه‌هایی که به صورت مخفیانه و غیر قانونی فعالیت می‌کنند را طبق ضوابط مربوطه تعطیل و پلمب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار