عبادی با بیان اینکه مساجد و حسینیه‌های رامشیر مجوز برگزاری مراسم ترحیم ندارند، گفت: با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه توجیهی هیئت امنای مساجد این شهرستان با حضور متولیان مساجد گفت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر آمار ابتلا به کرونا ویروس و مرگ و میر ناشی از آن در خوزستان و رامشیر هستیم.

او با بیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در فضا‌های بسته به دلیل خطر انتقال بیماری کرونا به شرکت‌کنندگان در مراسم، ممنوع است، افزود: مساجد و حسینیه‌ها مجوز برگزاری مراسم ترحیم ندارند و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

عبادی در این جلسه با اشاره به وضعیت شهرستان از بالا بودن آمار مبتلایان به کرونا در رامشیر ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: از مردم شهرستان خواهشمندیم توصیه‌ها را جدی گرفته و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، چرا که بی‌توجهی به این موضوع مهم، به ضرر همه خواهد بود.

سرپرست فرمانداری رامشیر بیان کرد: مساجد فقط می‌توانند برای اقامه نماز و مسائل عبادی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی فعالیت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.