سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:

تولید روغن در کارخانه کشت و صنعت گلستان دزفول ادامه دارد

فرهمندپور گفت: فاز دوم تولید روغن در کارخانه کشت و صنعت گلستان به زودی افتتاح خواهد شد.

علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از کارخانه کشت و صنعت گلستان در این شهرستان گفت: شایعاتی در سطح کشور مبنی بر کمبود روغن منتشر شده که بر اساس بازدید امروز باید اعلام کرد که تولید روغن بدون کاستی در دزفول در حال انجام است.

او به وجود انواع روغن به میزان کافی در انبار‌های کشت و صنعت گلستان اشاره کرد و افزود: این شرکت با ۲۰ سال سابقه فعالیت و ۴۰۰ نفر پرسنل یکی از کارخانه‌های بزرگ دزفول به شمار می‌آید که با داشتن ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰ تن روغن اقدامی مهم انجام می‌دهد.

فرهمندپور با بیان اینکه فاز دوم این شرکت با اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر به زودی افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: آماده حمایت از تولیدکنندگان دزفول هستیم و از مردم خواهشمندیم که مانند همیشه با استفاده از محصولات تولیدی در این شهرستان از تولیدگنندگان و تولیدات داخلی حمایت کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: با حمایت از محصولات شهرستان دزفول باید به نحوی عمل کرد تا روز به روز شاهد رشد، بالندگی و افزایش صنعت در سطح شهرستان و ملی و افزایش صادرات باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار