مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان از اجری طرح تحت پوشش قراردادن زنان خانه دار زیر چتر سازمان تامین اجتماعی در زنجان خبر داد و گفت: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ زن خانه دار در زنجان بیمه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیاری مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: زنان خانه دار و حتی خانم‌های مجرد می‌توانند برای استفاده از خدمات بیمه تامین اجتماعی با مراجعه به شعب وکارگزاری‌ های این سازمان به صورت خود اظهاری با عنوان خانه دار و انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه مقرر از تعهدات قانونی سازمان تامین اجتماعی در زمینه‌های درمان، از کارافتادگی و بازنشستگی بهره‌مند شوند.

او افزود: هدف ازاجرای این طرح تحت پوشش قراردادن زنان خانه دار زیر چتر سازمان تامین اجتماعی است تا این قشر بتوانند با پرداخت حق بیمه بعد از گذشت مدتی معین از این پشتوانه استفاده کنند.

علیاری ادامه داد: نرخ حق بیمه برای این قشر به انتخاب خود بیمه شده از ۱۲و ۱۴ تا ۱۸ درصد می  باشد که بسته به نوع خدمات می‌توانند یکی از آنها را انتخاب کنند.

او در ادامه گفت: درتلاش هستیم تعداد زنان خانه دار بیمه شده در استان زنجان به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

او افزود: در زنجان کار‌های خوبی در زمینه بیمه زنان خانه دار انجام شده است، اما اطلاع رسانی در مورد این بیمه  باید افزایش یابد.
 
علیاری تشریح کرد: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ زن خانه دار زنجانی بیمه شده اند.
 
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.