پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این روز‌های تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.

سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مسابقه فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس مقابل پیشکسوتان سایپا، درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و مدیریت جدید این باشگاه عنوان کرد: متاسفانه باشگاه پرسپولیس چند سالی است که در مدیریت باشگاه وضعیت خوبی را ندارد، و هواداران هم انتظار دارند شرایط مدیریت باشگاه، شرایط خوبی باشد که متاسفانه در این سال‌ها این گونه نبوده است.

او گفت: ما پیشکسوتان پرسپولیس، انتظار داشتیم شخصی به عنوان مدیر عامل انتخاب شود که بتواند وضعیت نا به‌سامان این روز‌های پرسپولیس را سامان دهد، اما احساس می شود که از سر تکلیف، جعفر سمیعی را برای مدیریت باشگاه پرسپولیس انتخاب کرده اند.این که او، هم در حراست وزارت ورزش و جوانان باشد و هم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشد، یک بی احترامی به هواداران باشگاه پرسپولیس است. باشگاه پرسپولیس، باشگاه بزرگی است، انتظار از مدیر عامل این باشگاه زیاد است، این که مدیر عامل پرسپولیس دو شغله باشد، در شأن باشگاه پرسپولیس نیست و امیدوارم این مشکل برای مدیریت باشگاه هر چه سریع‌تر حل شود.

انتظاری درباره تغییرات جدید اساسنامه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: متاسفانه درباره این اساسنامه اطلاع خاصی ندارم و بهتر است نظری هم در رابطه با این موضوع ندهم.

او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین دراگون اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: اسکوچیچ سال‌ها بود که در فوتبال ما فعالیت می کرد، حالا که او را به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب کرده‌ایم باید به او و تفکرات او زمان بدهیم. امیدوارم بتواند با تیم ملی فوتبال کشورمان نتیجه مطلوبی بگیرد و به جام جهانی صعود کنیم.

انتظاری درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس دو سال قبل هم در فینال آسیا شرکت کرده بود و متاسفانه نتوانست قهرمان این مسابقات شود. به امید خدا، به همت تمام بازیکنان و کادر فنی امسال این اتفاق عملی خواهد شد، اما به نظر من باید شرایط مطلوبی برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کنیم تا بازیکنان و کادر فنی تیم، بتوانند با انرژی مثبت برای شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار