رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: محدودیت تردد خودرو از امروز -سه شنبه ۲۰ آبان‌ماه- به مدت یک ماه در برخی از نقاط شهر جرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی,رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود : محدودیت تردد خودرو در بلوار ارم و مسیر گنجنامه از ساعت ۱۶ تا پاسی از شب اجرا خواهد شد و تردد تنها برای ساکنان و باغداران این مناطق آزاد است.

او در ادامه گفت:  انتقال بیماران به بیمارستان بهشتی در بلوار ارم نیز بلامانع خواهد بود و بلوار ارم از ابتدا تا انتها و میدان عباس آباد تا ورودی گنجنامه مسدود هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان  اظهار داشت: باغ بهشت همدان و خیابان‌های مجاور هم شامل محدودیت تردد خودرو است و همشهریان اجازه پارک خودرو در خیابان‌های مجاور آرامستان را نخواهند داشت و به هیچ وجه نباید حوالی باغ بهشت توقف کنند.

جمالی اضافه  کرد: در مسیر‌های حیدره و سداکباتان نیز محدودیت تردد به صورت مقطعی برقرار است و به علت قرار داشتن روستا‌هایی در این مناطق امکان محدودیت کامل وجود ندارد.

او بیان کرد: هدف از محدودیت‌ها ایجاد مزاحمت برای همشهریان نیست بلکه این طرح به منظور پیشگیری از کرونا ویروس انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار