دبیر ستاد هماهنگی استانی مدیریت کرونا در همدان گفت: از امروز محدودیت‌های جدید برای تردد خودرو‌ها از مرکز استان در نظر گرفته می‌شود تا سفر‌ها کاهش یابد.

مهرداد نادری فر، دبیر ستاد هماهنگی استانی مدیریت کرونا در همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: همدان جزو ۲۵ مرکز استان با شرایط نامناسب شیوع ویروس کرونای در کشور قرار دارد و از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ۲۴ روز جمعه محدودیت های تردد خودرویی به منظور کاهش سفرها در آن اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه سفرها سهم زیادی در انتشار ویروس کرونا داشته اند، افزود: با توجه به شیوع روز افزون کرونا و قرار گرفتن همدان در وضعیت بحرانی، محدودیت‌های شدیدتری دراین استان اعمال می‌شود.

او افزود: در این مدت خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به مرکز استان، ممنوع است.

دبیر ستاد هماهنگی استانی مدیریت کرونا درهمدان با بیان اینکه تردد خودرو‌های عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالا‌ها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌های نمی‌شوند، ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در این مدت معابر غیر اصلی را با هماهنگی پلیس راهور  با بلوک گذاری می‌بندد.

نادری فر اظهار داشت:کسانی که به این محدودیت‌ها توجه نکنند از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی به ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌شوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.