شهردار قم گفت: همه گذرگاه های تقاطع غیر همسطح ولیعصر (عج)قم به زودی زیر بار ترافیک می روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، سقاییان نژاد، شهردار قم در دیدار آیت الله سعیدی،امام جمعه قم با اشاره به تکمیل مراحل پایانی ساخت تقاطع سه سطحه ولیعصر(عج) که در محل اتصال بزرگراه امام علی و بلوار شهید کبیری قرار دارد، گفت: در حال حاضر یکی از عرشه‌های تقاطع غیرهمسطح ولیعصر (عج) قم زیر بار ترافیک رفته است و عرشه‌های دیگر نیز به زودی به بهره برداری می‌رسند.


او در ادامه  به جایگاه بین المللی قم در دنیا  و تاریخ هفت هزار ساله قم اشاره کرد و افزود: طلاب و دانشجویان بیش از ۱۰۰ کشور در قم مشغول فراگیری علوم هستند از این رو در تلاشیم قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شود.

سقاییان نژاد با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: در پیاده رو خیابان انقلاب قم ۱۲ یادمان از شهدای شاخص از جمله شهید آیت‌الله سعیدی، شهید مطهری و شهدای والامقام نصب می‌شود.

شهردار قم با بیان این که سرانه فضای سبز شهر قم از ۱۳ و ۹ دهم متر مربع در سال ۹۴ به ۲۰ و ۳ دهم متر مربع رسیده است، بیان کرد: این توسعه سبب شده است قم امروز به‌عنوان سومین کلان‌شهر از منظر فضای سبز بعد از اصفهان و شیراز شناخته شود.

او با بیان این که جذب سرمایه‌گذار نقش مهمی در تحقق اهداف بلندمدت در مسیر توسعه قم دارد، گفت: دراین باره تسهیلات خوبی برای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در اتمام پروژه‌های گردشگری و زائرپذیری در نظر گرفته شده است.
 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار