دبیرکمیسون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۳۳۷ کارمند بانک در دام کرونا افتاده اند که برای قطع این زنجیره محدودیت‌ های یک هفته‌ ای اعمال خواهد شد.

زرنگ دبیرکمیسون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه بانک ها یکی از بیشترین تلفات دهندگان بیماری کرونا هستند، گفت: از ۲۴ آبان ماه محدودیت‌ ها اعمال و از انجام خدمات به صورت حضوری پرهیز خواهد شد.

او افزود: به دلیل تهویه نامناسب، ذرات معلق ناشی از شمارش پول در داخل فضا باقی مانده و باعث ابتلا به بیماری کرونا می‌ شود.

زرنگ با بیان اینکه در شبکه بانکی استان ۲ هزار و ۲۰۰ نفرمشغول به فعالیت هستند، افزود: طبق ابلاغیه مصوب شده تعطیلی یک هفته‌ای بانک‌ ها برای کمک به قطع زنجیره کرونا اعمال خواهد شد.


بیشتر بخوانید


دبیرکمیسون هماهنگی بانک‌ های خراسان جنوبی تصریح کرد: در صدد هستیم با بهره گیری از بستر‌های بانک داری الکترونیکی کمترین خلل را در ارائه خدمات بانکی داشته باشیم.

او بیان کرد: در این بازه زمانی براساس تشخیص مدیر بانک، پرسنلی برای پشتیبانی دستگاه‌ های خودپردازی که ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند در داخل شعبه خواهند بود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.