کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران چهارشنبه شب از نواحی شمال غرب خراسان رضوی آغاز و به تدریج تمام خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌ها همراه با احتمال آبگرفتگی، سیلاب و رواناب، وزش باد شدید، بارش برف و کولاک پیش‌بینی شده است.

او افزود: بارندگی در چهارشنبه شب و روز پنجشنبه در نیمه شمالی و شمال غرب خراسان رضوی پر حجم و همراه با احتمال آبگرفتگی، سیلاب و رواناب خواهد بود.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: این بارش‌ها روز‌های پنجشنبه و شنبه هفته آینده بیشتر در نیمه جنوبی همراه با احتمال آبگرفتگی و رواناب پیش‌بینی شده است.

اثمری بیان کرد: این بارندگی‌ها در نواحی سردسیر و کوهستانی خرسان رضوی به صورت برف و باران رخ می‌دهد و با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به آبگرفتگی و سیلاب بر اثر آن‌ها هشدار داده شده است.

او با اشاره به افت محسوس دمای هوا در خراسان رضوی تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش بینی شده که فردا به ۱۰ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کمینه دمای هوا در شب‌های آینده در مناطق سردسیر خراسان رضوی به زیر صفر خواهد رسید.

اثمری اظهار کرد: کمینه دمای هوای مشهد در این مدت از هفت درجه به دو درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

او افزود: زاوه با کمینه دمای هوای یک درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌ستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در سبزوار با سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار