دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی گفت: از ۲۴ تا ۲۹ آبان ماه ۶ درصد جرایم تاخیر مازاد بر نرخ قرارداد بخشوده خواهد شد.

زرنگ دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ های خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در این بازه یک هفته‌ای کلیه چک‌هایی که از سامانه چکاوک بانک مرکزی به حساب بانک‌ها صادر شده است وصول خواهند شد.

او با اشاره به دغدغه‌ های اصناف برای دریافت مطالبات، افزود: چک‌ هایی که دارای موجودی حساب باشند پاس شده و چک‌ هایی که فاقد موجودی باشند بدون برگه زدن عودت داده می‌ شود.

زرنگ ادامه داد: تنها اقساطی که در این بازه زمانی سر رسید شوند مشمول ۶ درصد بخشودگی جرایم تاخیر مازاد بر نرخ قرارداد خواهند شد.


بیشتر بخوانید

رخنه کرونا در بانک‌ های خراسان جنوبی/ پای تعطیلی به بانک ها هم کشیده شد


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ های خراسان جنوبی با اشاره به فصل فروش و برداشت زرشک و زعفران تصریح کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده دلالان از این بازار فروش به کشاورزان توصیه می کنیم از بستر‌های امن اینترنتی که امکان نقل و انتقال وجه از داخل سامانه‌ های بانکی مانند درگاه‌ های اینترنتی و اپلیکیشن‌ های موبایلی وجود دارد استفاده کنند.

او ادامه داد: تا سقف ۵۰ میلیون تومان امکان نقل و انتقال وجه وجود دارد و در انتقال خودپرداز‌ها نیز تا سقف ۳ میلیون تومان این امکان فراهم شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ های خراسان جنوبی با اشاره به دستگاه‌ های خود دریافت و خود پرداز موجود در شبکه بانکی استان گفت: ۱۵ نمونه از این دستگاه‌ ها در سطح استان وجود دارد که ۶ دستگاه در بیرجند، ۴ دستگاه در شهرستان قاینات، ۲ دستگاه در طبس، ۱۵ دستگاه در بشرویه، حاجی آباد قاین، درح، نهبندان و خوسف مستقر هستند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.