مدیر پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه از قرار گرفتن نام شش نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه در جمع پژوهشگران پر استناد دنیا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیانوش چقامیرزایی مدیر پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : در ارزیابی که اخیرا براساس داده‌های پایگاه اطلاعاتی "اسکوپوس" و با همکاری دو موسسه "الزویر" و "مندلی" صورت گرفته، پژوهشگران پراستناد در هر حوزه موضوعی مشخص شدند.

او گفت : خوشبختانه در این ارزیابی نام شش نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه رازی نیز در میان پژوهشگران پراستناد دنیا قرار گرفته است.

مدیرپژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: دکتر مجتبی شمسی پور و دکتر محمدباقر قلیوند از اعضای هیات علمی گروه شیمی تجزیه، دکتر آرمان طاهرپور از گروه شیمی آلی، دکتر مسعود رحیمی و دکتر سیدسیاوش مدائنی از گروه مهندسی شیمی ودکتر محسن دهقانی از گروه فیزیک از دانشگاه رازی در جمع پژوهشگران پراستناد دنیا قرار گرفته اند.

او با اشاره به اینکه این ارزیابی براساس شش شاخص که همگی بر مبنای استناد هستند صورت گرفته، گفت: همچنین میزان استناداتی که به این مقالات شده و نیز شاخص H محققین از جمله معیار‌های این ارزیابی بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.