در راستای حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از زمین خواری یک هکتار از اراضی ملی روستای پلاک آبگرم شهرستان قیروکارزین از دست متخلفان آزاد و به بیت المال بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یعقوب نظریان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین، گفت: متصرفان با هدف ایجاد نخلستان دست به تخریب این اراضی زده بودند که در دام نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان گرفتار شدند.

او، بیان کرد: متصرفان بدون توجه به هشدار‌های قانونی اقدام به غرس نهال در این منطقه کرده بودند که با دستور دادستان شهرستان و همراهی عوامل انتظامی نهال‌های غیر مجاز کاشته شده قلع و قمع و پس از پاکسازی منطقه اراضی مذکور آزاد و به حالت اولیه بازگردانده شد.

نظریان، هشدار به سود جویان، تصریح کرد: هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی غیر قانونی است و اجازه نخواهیم داد ذره‌ای از انفال از پیکره آن تفکیک و سودجویان از آن بهره برداری کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین، ادامه داد: ما به عنوان حافظان انفال خدمتگذار مردم هستیم و از حق آنان در این حیطه مجدانه دفاع می کنیم.

او، خواستار همکاری مردم با نیرو‌های منابع طبیعی شد و از طبیعت دوستان این شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و بهره برداری غیر مجاز در اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن ۱۵۰۴یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

روستای آبگرم در۳۵کیلومتری مرکز شهرستان قیروکارزین واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار