بزرگترین بازار عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مشهد با عنوان "روستا بازار" بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری مقدم رییس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در حاشیه مراسم افتتاح بزرگترین بازار عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مشهد گفت: این بازار با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با ۱۹ غرفه و سرمایه‌گذاری پنج میلیارد ریال آماده و تجهیز شده است.

او افزود: ایجاد و راه‌اندازی این گونه مراکز در مکان‌هایی انجام می‌شود که می‌تواند دارای انبار ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی، سردخانه، واحد‌های بسته بندی و فراوری، بازار فروش و توقفگاه خودرو باشد.

رییس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: در بارانداز‌های تعاون روستایی تمامی محصولات کشاورزی، باغی، صیفی و فرآوده‌های دامی استان یا تولید سایر استان‌ها به صورت مستقیم از طریق شبکه تعاون روستایی و به قیمت مزرعه در معرض فروش گذاشته می‌شود.

ناصری بیان کرد: تامین مایحتاج مردم با قیمت مناسب و کوتاه کردن فاصله تولید تا مصرف از طریق عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه‌ها از اهداف و مزایای ایجاد و راه اندازی این بازارهاست.

او با اشاره به راه‌اندازی چرخه کامل لبنیات نیز تصریح کرد: بخشی از فعالیت‌ها در امسال  تکمیل زنجیره فرآوری لبنیات شامل تامین و دریافت شیر از دامدار و فرآوری به‌صورت نیمه‌صنعتی است که این پروژه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال درحال تکمیل است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.