با تلاش به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سپیدان متخلف قطع درختان بید جنگلی در اراضی ملی رودشیر این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سید عبداله بحرینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان،گفت: در پی دریافت گزارشات دوست داران طبیعت مبنی بر قطع درختان بید جنگلی در منطقه رودشیر بلافاصله نیروهای یگان حفاظت به منطقه مورد نظر اعزام و موفق شدند متخلف قطع درختان بید جنگلی را حین ارتکاب جرم دستگیر کنند.

او، بیان کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو که آماده بارگیری درختان بید جنگلی قطع شده بودند متوقف و یک دست اره موتوری نیز کشف و ضبط شد.

بحرینی،  با اشاره به اخذ دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در اجرای این عملیات، تصریح کرد: با تنظیم پرونده و انتقال خودروها به پارکینگ ، متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، با قدردانی از نیروهای مردمی و دوست داران طبیعت و هشدار به متخلفان، ادامه داد: قطع هر گونه درخت جنگلی در ارضی ملی بدون اخذ مجوز از اداره منابع طبیعی خلاف مقررات است که درصورت مشاهده هر گونه تخلف در اراضی ملی با عاملان آن به شدت برخورد می شود.

او، از مردم خواست کرد  تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در اراضی ملی مراتب را از طریق تماس با تلفن  ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار