با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان خرامه محموله غیر مجاز چوب درخت جنگلی گز شناسایی و کشف و ضبط

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،محمد هدایت فرد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرامه، گفت: متخلفان با حمل و بارگیری چوب درختان جنگلی گز در حال انتقال به مقصد یکی از شهر‌های جنوبی استان بودند که در دام نیرو‌های منابع طبیعی اسیر شدند.

او، بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این محموله از استان‌های شمالی حمل و بارگیری شده و  از سوی یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی این شهرستان در حال انتقال به یکی از شهر‌های جنوبی بود که در نهایت با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی و عوامل انتظامی متوقف و متخلفان نیز دستگیر شدند.

هدایت فرد، با هشدار به شرکت‌های حمل بار، تصریح کرد: حمل چوب و فرآورده‌های جنگلی بدون مجوز ادارات منابع طبیعی ممنوع بوده و راننده و شرکت حمل و نقل نیز با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرامه با تاکید بر اهمیت حفاظت از درختان جنگلی و برخورد قانونی با متخلفان و قاچاقچیان چوب، ادامه داد: نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار در زمینه تصرف زمین‌های ملی، آتش سوزی و قطع درختان جنگلی و سایر تخلفات در حوزه منابع طبیعی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع هستند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار