شهادت ۳ مرزبان در درگیری با تروریست‌های مسلح در مرز‌های شمالغرب

در پی تجاوز عناصر مسلح ضدانقلاب به مرز‌های شمال غرب کشور، مرزبانان غیور میهن اسلامی دفاعی جانانه در برابر حمله تروریست‌ها داشتند و مانع ورود آنان به خاک مقدس ایران اسلامی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار یحیی حسین خانی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی گفت: عناصر مسلح ضد انقلاب در حوزه گروهان مرزی "ترگور" در استان آذربایجان غربی حدود ساعت ۱۳:۵۰ امروز با تعدادی از مرزبانان هنگ ارومیه به صورت مسلحانه درگیر شدند که با حضور عوامل کمکی و با مقاومت کم‌نظیر، رشادت و ایثار نیرو‌های جان بر کف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست‌ها از نفوذ آنان به خاک مقدس کشور جمهوری اسلامی جلوگیری به عمل آمد.

در این درگیری ۳ نفر از نیرو‌های مرزبانی به نام‌های استوار دوم "مسلم جهان آرا"، استوار دوم "مالک طاهر" و سرباز وظیفه "کامران کرامت" به درجه رفیع شهادت نائل و ۲ نفر مجروح شدند.

با توجه به تبادل آتش پرحجم نیرو‌های خودی شواهد، حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلکی به عناصر مسلح ضد انقلاب است که گزارش تکمیلی اعلام خواهد شد.

فردا صبح مراسم تشییع پیکر شهیدان از محوطه هنگ مرزی ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
چرا سربازان با ماشینهای زره پوش گشت نمی زنند تا از کشته شدن انها جلوگیری شود پس کجا هستند ماشینهای زره پوش که این همه از انها تعریف می کنید