استاندار چهارمحال و بختیاری:

توزیع اعتبارات استانی بر اساس اسناد توسعه‌ای صورت بگیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات استانی بر اساس اسناد توسعه‌ای توزیع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه اظهار داشت: توزیع اعتبارات استانی براساس اسناد توسعه‌ای انجام شود و هنگام تقسیم و توزیع اعتبارات استانی به سند توسعه راهبردی، مزیت نسبی شهرستان‌های ۱۰ گانه و طرح‌های مهم و زودبازده و پروژه‌های دارای اشتغال بالا توجه شود.

او افزود: با توجه قرار گرفتن شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا به‌عنوان یکی از ۳۱ شهرستان هدف توسعه کشور و اردل به‌عنوان شهرستان مورد نظر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد علوی، برای دستیابی به شاخص‌های توسعه‌ای باید هنگام اختصاص بودجه بیشتر مورد توجه باشند.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: شورای برنامه‌ریزی و توسعه اختیار جابه‌جایی ۱۰ درصد بودجه از فصلی به فصل دیگر را دارد.

او ادامه داد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی بهره‌مند از بودجه استانی موظفند برای تخصیص کامل و حتی افزایش اعتبارات پیگیری لازم در سطح ملی را با کمک مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و مسوولان ارشد استان انجام دهند.

عباسی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به‌محض تنظیم موافقت‌نامه‌های خود نسبت به انتخاب و بکارگیری پیمانکاران اقدام کنند.

او افزود: بودجه استان از ردیف‌های مختلف اعتباری در سال‌جاری به‌موقع جذب شده است و با توجه به فرصت باقی‌مانده تا پایان سال مالی، روند جذب اعتبارات هنوز ادامه دارد.

عباسی اضافه کرد:این استان در اختصاص و جذب بودجه از منابع و ردیف‌های مختلف اعتباری نه تنها از استان‌های هم‌تراز و همجواران هم‌تراز عقب نیست، بلکه از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است.

او ادامه داد: وضعیت شهرستان‌های استان در زمینه اختصاص اعتبارات از منابع مختلف بودجه‌ای بررسی و در صورت رعایت نشدن سهم آن‌ها، باید جبران شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار